Halong Bay - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van Ineke & Tim . - WaarBenJij.nu Halong Bay - Reisverslag uit Hạ Long, Vietnam van Ineke & Tim . - WaarBenJij.nu

Halong Bay

Door: Ineke

Blijf op de hoogte en volg Ineke & Tim

12 Februari 2017 | Vietnam, Hạ Long

Hallo hier zijn we weer!
Rustig weertje, beetje nevelig en helaas wij zijn bij lange na niet de enigen!
Na een half uurtje varen bleek het gros van de boten voor een dagtocht te gaan, dus die waren we binnen afzienbare tijd kwijt.
Een heerlijke Vietnamese lunch gehad en toen maar weer even een uiltje geknapt; dat hoort bij de leeftijd zeggen ze :)
Nadat de boot op zijn eindbestemming voor anker was gegaan, zijn we met zijn allen van boord gegaan in een kleine motorsloep en konden we kajakken of in een 6-persoons roeiboot. Dat laatste hebben wij maar gedaan, want nat worden als het al zo koud is......hadden we niet veel zin in, want dat was ongetwijfeld gebeurd!
Daarna een theetje en een workshop "springrols" maken. Lekker!!!
Aansluitend wederom een heerlijk Vietnamees diner met groenten, veel vis en een enkel vleesgerecht. Jammie dat was echt smullen.
Zo en toen het bedje in en slapen, want om 6 uur ging de wekken weer voor de zonsopgang en de thai chi op het bovendek. Nou uhhhh die zonsopgang kon je niet zien door de bewolking en het bed was toch iets te lekker.....
Haha 7.30 uur ontbijt was vroeg genoeg. Oh ja en toen nog een bezoekje aan een grote grot hetgeen wel de moeite waard was.
Nog een overheerlijke lunch gehad en van de zo'n genoten tot we om 12.00 van boord gingen en weer met de bus terug naar Hanoi.
Moe, maar voldaan hebben we ergens lekker gegeten en in ons nieuwe hotel geslapen.

• 13 Februari 2017 - 17:11

Nellie Vijn:

Dat was weer een mooie dag voor jullie.met de boot heerlijk eten.veel gezien.
    fantastisch. Dat jullie zo genieten.en wij genieten met jullie mee.lieve groet nellie piet

• 13 Februari 2017 - 17:40

Lucienne:

Lekker veel eten en slapen en af en toe wat mooie zien!
    Wat een leventje

Tags: HA Long Bay